עדכון תביעה ייצוגית וול סטריט

החזר כספים לתלמידי וול סטריט- עדכון 28.12.20

תקציר הפרקים הקודמים: בחודש ינואר 2012 הגשנו תובענה ייצוגית כנגד קבוצת קידום, מפעילת בית הספר לאנגלית 'וול סטריט'. התובענה עסקה בסירוב הנתבעת להחזיר כספים לתלמידיה שרצו לבטל את ההתקשרות. ניתוח משפטי של ההסכם הביא אותנו למסקנה שיש בו תניות מקפחות בחוזה אחיד וניתן לבטלם.

בחודש אוגוסט 2019, אישר בית המשפט הסכם פשרה ונתן לו תוקף של פסק דין. בפסק הדין נקבעו קריטריונים שונים לצורך קביעת הזכאות לקבלת כספים, כמו תקופת הלימודים שנרכשה ותקופת הלימודים שנלמדה בפועל. תשומת ליבכם כי פסק הדין חל רק על תלמידים שלמדו עד שנת 2017 (כולל), שכן החברה הנתבעת שינתה את נוסח הסכם ההתקשרות שלה משנת 2018 ואילך (במסגרת ההסכם החדש איפשרה ללקוחותיה נקודות יציאה שונות, בהם יכלו להודיע על הפסקת הלימודים ולקבל החזר כספי יחסי).

בית המשפט קבע בפסק הדין כי תלמידי וול סטריט יוכלו למסור פרטים אישיים בתוך תקופה של 4 חודשים ממועד פרסום פסק הדין לצורך בדיקת הזכאות על ידי 'וול סטריט', ותקופה זו הסתיימה בסוף דצמבר 2019.

בחודשים שלאחר מכן נערכו על ידי וול סטריט בדיקות זכאות לאלפי פונים.

וול סטריט לא היתה ערוכה למגיפת הקורונה ובחודש יוני האחרון הגישה בקשה להקפאת הליכים. כיום מנוהלת החברה על ידי נאמנים מטעם בית משפט, בהליכי חדלות פרעון.

בחודש האחרון משרדנו תפעל שלב נוסף במימוש פסק הדין וביצע משלוח מסרונים לאלפי תלמידי וול סטריט, שכבר נמצאו כזכאים על ידי וול סטריט.

שימו לב:

  1. המסרון שנשלח לאחרונה לחלק מהזכאים להחזר, אינו מעיד כי מי שלא קיבל אותו אינו זכאי להחזר. במילים אחרות, גם אם לא קיבלתם הודעה כלשהי בחודש האחרון, יתכן שאתם זכאים. נא להמתין בסבלנות.
  2. אין טעם לפנות למשרדנו לצורך בדיקת זכאות. הבדיקות כבר נעשו על ידי 'וול סטריט'. אין לנו נתונים אישיים של תלמידי וול סטריט ואלו נמצאים רק אצל החברה, שכאמור, סיימה לבצע בדיקות נוספות.
  3. תהליך חלוקת הכספים לזכאים יבוצע רק לאחר אישור רו"ח את החישובים שביצעה וול סטריט בהתאם לקריטריונים שנקבעו בפסק הדין, ולאחר אישור בית המשפט המחוזי מרכז. מדובר בתהליך שיארך מספר חודשים.

לאחר אישור בית המשפט את ההחזרים האישיים, ישלחו לתלמידים מסרונים נוספים, עם הודעה בדבר קבלת הבקשה להחזר אישי או דחייתה. עדכונים נוספים ימסרו בהמשך.

 

לעדכונים נוספים בעניין תביעה ייצוגית נגד בית ספר לאנגלית וול סטריט לחץ כאן.

 

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

גלילה למעלה