תחומי התמחות

פתרון סכסוכים ע"י פעילות בכל החזיתות- מו"מ מתוחכם, ייצוג בבתי משפט, הפעלת מינופים

פתרון בעיות ולטיגציה

העיסוק במתן מענה לבעיות שונות בתחומי המשפט, כגון גביה ו/או הפחתת חובות, ניהול כינוסי נכסים, ייצוג בהליכים אזרחיים, עתירות מנהליות ותובענות ייצוגיות, תוך חשיבה יצירתית ועקביות, מקנים לנו את היכולת לסייע ללקוחותינו בפתרון בעיות שונות, באמצעות פניה לעיתים, פעולות לא שגרתיות ועמידה איתנה מביאים לתוצאות לא שגרתיות ומאפשרים פתרון לבעיות שנראות סבוכות. הדברים באים לידי ביטוי באיתור טיעונים ועילות באופן יצירתי והן ביצירת נתיבים שונים לצורך הגעה למטרה. לעו"ד חיים פינץ ניסיון רב בייצוג לקוחות בכל בתי המשפט, בערכאות מעין שיפוטיות ובהליכי גישור. ייעודם של כל אחד מהנתיבים הללו הוא הגעה לפתרון בעיה כלשהי, לפי הגדרת מטרות שמבוצעת יחד עם הלקוח, ובהתאם לצרכיו.

תביעות ייצוגיות

עו"ד חיים פינץ צבר ניסיון רב שנים בתביעות ייצוגיות, כמעט מראשית חקיקתו של חוק תובענות ייצוגיות בישראל. ראיה מרחבית של דברי החקיקה והכרת הפסיקה הענפה והפרקטיקה באולמות בתי המשפט מאפשרים לנו להעניק ללקוחותינו הערכה מיטבית וריאלית של סיכויי התביעה, ניהולה בצורה שקולה ואחראית ופעילות שקופה מול הלקוח, לטובתו ולטובת הציבור המיוצג.

כולנו נתקלים בעילות לתביעות ייצוגיות, פעמים רבות. רובנו מסתפקים בתלונות לקרובים, אך ניתן לפעול גם אחרת, ואף להרוויח מכך. אם נתקלתם בנסיבות שנראות לכם לא הוגנות, ספרו לנו ונבחן את האפשרות לתקן את הדברים באמצעות הגשת תביעה ייצוגית.

דיני ארנונה

מזה למעלה מעשור מטפל עו"ד חיים פינץ בהפחתת חיובי ארנונה של נישומים בכל רחבי ישראל. משרדנו ייצג כבר מאות ואלפי לקוחות שזכו להפחתת חיובי הארנונה שלהם, באופן קבוע. באפשרותכם לפנות לבדיקת תקינות חיוב הארנונה שלכם, ללא תשלום. ברוב המקרים, שכר טרחת עו"ד חיים פינץ יקבע כחלק מהחסכון שנוצר ללקוח עקב פעילותנו עבורו.

דיני צרכנות

דיני הצרכנות נוגעים כמעט בכל ענין וענין בחיינו, ובתחום המשפטי מכוון המשרד לטיפול בענייני צרכנות בהקשר של תובענות ייצוגיות. יחד עם זאת, פעמים רבות מתחילה תובענה ייצוגית מבדיקת האפשרות של הפרט להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות או תביעה כנגד עוסק לקבלת פיצוי משמעותי הקבוע בחוק, כגון פיצויים בגין אי ניתוק מחברת תקשורת או בגין קבלת הודעות ספאם.

דיני הגנת הצרכן מבטאים למעשה את הזכות של כל אדם לצרוך מוצרים ושירותים מבלי לחשוש שינסו להטעותו או לקחת את כספו, זמנו או עצביו ללא מתן מצג נאות ותמורה נאותה לתשלום מבוצע על ידו.

דיני הגנת הצרכן בישראל הם מהמתקדמים בעולם, אולם הם אינם נאכפים כראוי על ידי המדינה. מנסיוננו, דיני הגנת הצרכן נותנים מענה הולם כמעט לכל תחושת בטן של הצרכן שמזהה סיטואציה בה הוא חש שרימו אותו או שמנסים לרמות אותו. חוק תובענות ייצוגיות מהווה כלי אכיפה מצויין בידי הצרכן, והוא מעניק לצרכן אפשרות מעשית לבצע שינויים בהתנהלותם של עוסקים למול צרכנים.

דיני מקרקעין והסכמי מכר מקרקעין

למשרדנו ניסיון רב בליווי עסקאות מקרקעין מכל הסוגים, בעצמו ובשיתוף פעולה עם עורכי דין נוספים. כמו כן, למשרדנו נסיון רב בהליכי פירוק שיתוף במקרקעין ופינוי שוכרים שהפרו את חוזה השכירות.

חוזים ותביעות כספיות

למשרדנו נסיון רב בעריכת הסכמים מסחריים בנושאים שונים כגון: הסכמים בין בעלי מניות, הסכמים למתן שירותים, ועוד.

לא תמיד ניתן לשלוט מראש בכל התפתחות עסקית ולעיתים חוזים מופרים. משרדנו ממליץ על קבלת ייעוץ כבר בשלב בו מתגבשת הידיעה כי ההסכם שנחתם עתיד להיות מופר, בין אם הנכם עומדים בצד הנפגע מההפרה הצפויה ובין אם נאלצתם להיות בצד המפר, על מנת למקסם את סיכויי הצלחתכם במו"מ להסדרת הבעיה ובעת ההכרעה בסכסוך בבית המשפט.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

גלילה למעלה