תביעה ייצוגית וול סטריט

עדכון בנוגע לחלוקת הפיצוי בתביעת 'וול סטריט', 1.12.2020

בהתאם להחלטת בית המשפט המחוזי מרכז מיום 23.11.2020, בימים אלו נשלח מסרון למספר מוגבל של תלמידים לשעבר של בית הספר לאנגלית 'וול סטריט', אשר 'וול סטריט' עצמה מצאה שהם זכאים להחזר לפי תנאי פסק הדין.

מכיון ש'וול סטריט' נכנסה בחודש יוני 2020 להליכי חדלות פרעון, משרדנו מבצע פעולות שונות שאמורות היו להתבצע על ידי 'וול סטריט', לצורך יישום פסק הדין במלואו ובהקדם האפשרי.

נבהיר כי גם אם לא קיבלתם מסרון בימים אלו, אך הגשתם תביעה מקוונת בין החודשים אוגוסט 2019 עד סוף דצמבר 2019 וקיבלתם מספר אסמכתא על כך, תביעתכם בבדיקה ובסיום תהליך הבדיקות תקבלו הודעה בנוגע לתביעתכם האישי.

תשומת ליבכם כי העיכובים בחלוקת הכספים נובעים מתקופה מורכבת זו שהביאה עימה סגרים ופגעה קשות ביכולותיה הכספיות של 'וול סטריט' שהפסיקה לפעול באופן רגיל ובשלב זה היא פועלת על ידי נאמנים ובפיקוח בית משפט. למרות זאת, במסגרת הסכם הפשרה עמדנו על גביית סכום הפיצוי מראש והחזקתו בקופת בית המשפט, ועל כן כיום אנו יכולים להמשיך בביצוע פסק הדין עד לחלוקת הכספים לחברי הקבוצה.

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

גלילה למעלה